הפתרון המושלם לעסק שלך
מערכת טלפוניה בענן מבית 3CX העולמית
- צמצום עלויות התקשורת : הפחתה בעלויות שיחה מקומיות ובינלאומיות.
- שפרו פרודוקטיביות בעזרת מערכת תקשורת אחודה (UC): סטטוס, צ'אט ועוד.
- עבדו תוך כדי תנועה: סנכרון מלא מול Android ו-iOS, Softphone מבוסס דפדפן.
- חדרי ועידות וידאו / אודיו משולבות WebRTC.
- שפרו את שירות הלקוחות: תוספי Live Chat & Talk ,ו – Click2Call.
- אינטגרציית CRM עם Office 365, Salesforce, Freshdesk ועוד.
- התקינו מקומית או פרסו על גבי הענן.
- מערכת טלפוניה המאפשרת בין היתר ניהול תורים, העברת שיחות, וניתובי שיחות .
- שלוחות וקווים ללא הגבלה, (רישוי לפי כמות שיחות בו זמנית בלבד) .
- תא קולי + שליחת הודעות ישירות למייל כולל קובץ שמע של ההודעה .
- ניהול פשוט וידידותי של מערכת הטלפוניה .
- Wallboard = מסך ניהול למוקדים לצורך צפייה של סטטוס שיחות אונליין.
- הנפקת דוחות אונליין בכל רגע נתון ומכל מקום .
ב-3CX חשבו קדימה ופיתחו תוכנת PBX חזקה, תוך מחשבה על טכנולוגיות וירטואליזציה.
פתרונות התקשורת המוצעים על ידי החברה מהווים פתרון נהדר לארגונים בכל גודל.
- תקשורת ברמה ארגונית עבור כל עסק. מערכת 3CX כוללת חבילת תכונות תקשורת שלמה ללא צורך בהורדות, הרחבות או רכישות נוספות. ועידת וידיאו משולבת מבוססת WebRTC באמצעות דפדפן קוד פתוח או באמצעות אפליקציות iOS/Android, מאפשרת פגישות פנים אל פנים בכל אשר תהיו. תכונות המשפרות פרודוקטיביות כגון סטטוס, צ'אט ארגוני, לוח, שיתוף מסך ועוד, מאפשרות לעובדים לשתף פעולה בצורה טובה יותר, ולעבוד ביעילות רבה יותר. אפשרו ללקוחות פוטנציאליים ליצור עמכם קשר ישירות דרך אתר האינטרנט שלכם בעזרת תוסף Live Chat & Talk 3CX.
- מערכת PBX של 3CX מנהלת את עצמה, וכך הופכת את מטלת ניהול מערכת הטלפוניה המשרדית שלכם לקלה במיוחד. תחזוקה שוטפת מצטמצמת לכדי אפס בעזרת אוטומציה של משימות יומיומיות והיכולת לפקח על תהליכים קריטיים דרך לוח בקרה בודד במסוף הניהול. עדכונים עבור ה-PBX, כמו גם עדכוני קושחה, מאושרים ומורדים אוטומטית, וניתן לפרוס אותם ברחבי הרשת בכמה לחיצות עכבר בודדות. תאימות Plug & Play לטלפוני IP ו- Trunk SIP מבטיחה התקנה ואפשרויות צמיחה פשוטות. ביטול משימות ניהול מייגעות מפנות מזמנם של מנהלי הרשת, בעוד קונסולת הניהול המודרנית והאינטואיטיבית הופכת את שלב ההגדרה לקלה ופשוטה.
- בטוח, מאובטח, ופשוט. שילבנו את הפרוטוקולים וטכנולוגיות האבטחה המתקדמים והעדכניים ביותר על מנת להגן על התקשורת שלכם מפני כלל סוגי המתקפות. 3CX מציע תכונות אבטחה קלות להפעלה וניהול כגון Blacklisting לכתובות IP, הצפנת SRTP, איתור אוטומטי של מתקפות על פרוטוקול SIP, מתן שירות טלפוניה באמצעות HTTPS, קישוריות SSL ולבסוף, דירוג A מאת SSL Labs. כל זאת בשילוב עם תצורת שרת Web מוצקה ובדוקה עבור השקט הנפשי שלכם.
- הרחבה אחת, אפשרויות אינסופיות. Softphones עבור Windows ו-Mac, אפליקציות ל-iOS ול- Android והתקן מבוסס דפדפן פועלים יחד באופן חלק לכדי קישוריות וניידות ללא תחרות. באפשרותם של משתמשי קצה להוציא ולקבל שיחות, לצפות בנוכחותם של עמיתים, לתזמן ועידות, לקחת חלק בפגישות אינטרנטיות, להעביר שיחות ועוד, והכל בכף ידם. בעזרת שילוב טכנולוגיית PUSH, לא תחמיצו שיחה שוב לעולם, ויחד עם זאת תהנו מחסכון בשימוש סוללה.
- כלל היישומים בארגון עובדים יחדיו כאשר אינטגרציה עם יישומים אחרים היא קלה; חברו את 3CX למערכות CRM פופולריות כגון Salesforce, Office 365 ועוד. עובדים יכולים לחסוך זמן ולהגדיל את הפרודוקטיביות באמצעות חלונות מידע עבור שיחות, יומנים ועוד דרך עבודה רציפה על פני כלל האפליקציות. בנוסף, תוסף 3CX Click2Call עבור Chrome ו-Firefox מאפשר למשתמשים לחייג מספרים מכל אתר אינטרנט או מערכת CRM בעזרת לחיצה על מספרי טלפון מודגשים.
- קצצו עלויות, הגדילו רווחים, חסכו בחשבון הטלפון הארגוני, והעלימו חיובים עבור שיחות פנים ארגוניות על ידי חיבור סניפים מרוחקים ומתן אפשרות שימוש בשלוחה עבור עובדים מרוחקים באשר הם. הוצאות על נסיעות כבר לא מהוות בעיה; עובדים יכולים לקיים ועידות אינטרנטיות פנים אל פנים בלחיצת כפתור ולחסוך פגישה פיזית. חסכו עוד יותר על ידי פריסת ה-PBX על גבי חומרה קיימת: מחשב מיני, Raspberry Pi, כמכונה וירטואלית עם VMware, Hyper-V או KVM, או על גבי הענן תחת חשבון ענן פרטי. הבחירה בידיים שלכם.